Administratie

Boekhoudpakketten

Een goed ingerichte en gevoerde administratie is de basis voor rapportages en het maken van managementbeslissingen.
Bizznizz Partners maakt gebruik van de software voor de volgende financiële administraties:

Wij zijn het meest bekend met bovenstaande boekhoudpakketten maar kunnen met nagenoeg elk boekhoudpakket overweg. Daarnaast adviseren wij ondernemers graag bij hun boekhoudpakketkeuze. Het maakt ons daarbij niet uit of dit een nieuwe of een reeds bestaande administratie is. Welk boekhoudpakket het meest geschikt voor u is, is geheel afhankelijk van de grootte van uw onderneming, de branche waarin u actief bent en uw specifieke wensen. Voert u ook een project- en/of voorraadadministratie, of heeft u één of meerdere webshops? Drijft u handel met het buitenland en hoe staat u tegenover automatische gegevensverwerking? En welke (management)informatie wenst u direct uit de administratie te kunnen halen?

Bizznizz Partners helpt u graag verder bij het maken van de juiste pakketkeuze. Het begint met het kiezen van een boekhoudpakket dat past bij u en uw onderneming!

Inrichting

Het is belangrijk de administratie dusdanig in te richten dat een goede administratie gevoerd kan worden. U bent als ondernemer wettelijk verplicht om een goede administratie bij te houden en te bewaren. Daarnaast is een goede administratie belangrijk om op tijd nieuwe ontwikkelingen te voorzien, daarop in te spelen en op het juiste moment de juiste beslissingen te nemen. U legt hierin vast wat er in uw onderneming gebeurt en houdt overzicht. Een goed ingerichte administratie maakt het daarnaast makkelijker om uw aangiften op te stellen.

Digitalisering

Door de grote ontwikkelingen op automatiseringsgebied in de accountantsbranche is de vraag naar administratieve efficiency voordelen in relatief korte tijd enorm toegenomen.
Veel softwareleveranciers hebben hier op ingespeeld door het aanbieden van online boekhoudpakketten. Daarnaast stellen zij bank- en webshop-koppelingen beschikbaar en kunnen facturen/bonnetjes met een scan automatisch herkend en verwerkt worden in de administratie. Veelal is dit zelfs mogelijk middels een speciaal aangemaakte ”App”.
Bizznizz Partners ziet digitalisering als een positieve ontwikkeling in de branche. Er zijn zowel voordelen voor de ondernemer als voor de accountant. Door de automatische gegevensverwerking kan dit efficiënter en dus goedkoper gevoerd worden. De taak van de accountant verandert van uitvoerend naar een meer controlerende functie. Door deze verschuiving kan de accountant zijn rol als adviseur beter inkleden en meer toegevoegde waarde leveren aan de klant.

Administratieve dienstverlening

Helaas, maar misschien ook wel gelukkig, is de administratie nog niet in zijn geheel te automatiseren. U kunt de administratie zelf voeren of ervoor kiezen om dit door ons te laten doen. Bizznizz Partners heeft de beschikbaarheid over een divers, maar zeer ervaren en deskundig team, zodat u er vanuit kunt gaan dat uw administratie zorgvuldig en adequaat zal worden gevoerd. Door de diversiteit van het team en het op juiste en effectieve wijze toe kunnen passen van automatiseringsmogelijkheden kunnen wij zelfs concurreren met administratiekantoren. En dat met de kwaliteit van een accountantskantoor!

Weten wat wij voor u kunnen doen?

Bizznizz Partners | uw partner in business

bizz@bizznizzpartners.nl
075 - 767 62 82

maak een afspraak